Když se bude několik lidí dívat na stejný film, každý si z něj odnese něco jiného. Pokud se ale ocitnou přímo v daném filmu, budou sdílet společnou zkušenost, která v nich zůstane silněji a déle. Spoluzakladatel a šéf společnosti IdeaSense Rudolf Čihák těmito slovy nepopisuje trávení volného času ve virtuální realitě, ale její efektivnější využití v rámci práce.

IdeaSense se zaměřuje na inovace pro firemní a korporátní klienty. Za bezmála dekádu existence pro ně navrhla kupříkladu nové typy platebních karet, nové podoby prostorů pro retail nebo portál pro obchodování s nemovitostmi.

Píše se ale rok 2022. A ten se ponese v duchu virtuální reality a metaverza. IdeaSense nehodlá přesun k digitalizovaným dimenzím tradičních i nových firem přehlédnout – i proto teď před námi Čihák otevírá kufr s headsetem Oculus Quest 2, tabletem a dvěma ovladači.

Celý článek zde: Celá článek